Post by terhuchajeanhagg on Feb 24, 2022 0:18:46 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Big Hunter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Big Hunter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många primogems ▞▞▞
▞▞▞ Big Hunter 2022 version ▞▞▞
War Robots Multiplayer Battles Akcijske igre anez
Enkelt och roligt. Du behöver definitivt inte betala för att vinna. Plus annonser hålls till ett minimum till skillnad från andra spel
Det är ok för mig men varför är det här spelet så många nivåer innan du kan jaga de andra djuren?
jag väntar i 6 månader på nästa nivå man snälla släpp en ny nivå snart....
Det sämsta spelet någonsin. Varför var djuret snabbare än mig? Och när jag kastar gör det ingen skada så jag är fast i nivå 1😠😡👿
Det är ganska roligt men framstegen går lite långsamt
För mycket pengar för vapnen. För mycket hälsa för dag 7
det är kul men jag tycker att djuren är överdrivna eller försvårande att slå. spelet förändras inte heller, det är väldigt statiskt.
det är ett rasande spel och dess dumma orsaker är väldigt svårt och omöjligt än att försöka vinna i ett laggy spel och och jag gillar inte den delen att när du är närmare så springer den bara mot dig och den svaga punkten är irriterande och annonsernas svaga punkter aee de hemska en del av det och jag betygsätter det 1
Det spelar mycket laggy, spelet stammar varannan sekund eller så på min Xiaomi Poco X3 NFC
börjar roligt men blev löjligt svårt i ett tydligt försök att få dig att köpa dig till nästa djur eller låsa upp nästa vapen, det är en plan för att fånga pengar och enkelt
Om jag kunde ge det här spelet negativa stjärnor skulle jag göra rörelsen slarvig och spelet är tjockt och långsamt
Vänligen skapa roligare och nya bakgrundsteman
Mycket mycket roligt spel. Uppdateringar kommer inte ofta, men ett mycket bra konstverk. Många vapen att välja mellan och en anständigt lång historia.
riktigt dåligt. Skulle inte rekommendera. Svårigheter görs på ett fruktansvärt sätt. Omöjligt när det rör sig snabbare än du också. Som vad vill du att jag ska göra?! Superfrustrerad över att utvecklarna skulle göra detta.
(1) Tar det för lång tid att få ett bra vapen (2)Träffar poäng? Verkligen? (3) Jag försöker kasta spjutet och det slutar med att jag går baklänges
Det tar så lång tid att bemästra varje nivå att det är lätt att bli frustrerad och tappa intresset.
Absolut skräp! Jag hade provat kontrollerna och de var svåra och omöjliga och jag kunde inte ens slå 5% av den maffiga historien utan att bli slagen!
1. Mammuten krossar dig om du backar upp till mycket 2. Mammuten på dag 8 är omöjlig att slutföra eftersom den svaga punkten är omöjlig att träffa eftersom den ligger på baksidan. Men det är ändå ett bra spel förutom den överväldigande svåra svårigheten.
Fruktansvärda kontroller och en medioker idé för ett spel... Uppgraderingar tar för lång tid att låsa upp och det gör spelet inaktuellt
verkligen fantastiskt....... för länge sedan jag laddade ner det här spelet.. och det var 1 få historier men när jag laddade ner nu...fann jag många historier och även intressanta... väldigt hårda och trevliga... tack så mycket för att skapa detta spel....😊😊👍
Jag hatar det för när jag var på nivå 20 gjorde det mig tillbaka till början så jag hatar det här spelet så slösa inte din tid på det här dumma spelet åh och jag dödade också besten och den föll på marken och den frös och den fick mig att göra det igen betyg o det är det sämsta spelet någonsin så slösa inte bort din tid och om du inte tror mig så har du gått huvudvakten lär dig din läxa och lär dig att följa folks råd även om du inte tror på dem så titta och jag får rätt och du kommer att bli tong ha
Repetitivt och tråkigt efter ett tag. Vapenuppgraderingen tar för lång tid. Onödigt svårt.
Grande caçador (Big Hunter) Ação vsx
Big Hunter Akcijske igre lgt
🤨Det är ett bra spel men, blev dålig på tigernivå från 76 dag, där är attackregeln för tiger sämst, förresten det ändras varje gång. 🤔När tigern ska stanna, då sprang han och attackerade spelaren. Spelare observerar fiendens rörelse.....men det är rörelsen som är värst från tigernivån...från dag 76 😡
Fördröjningsproblem
Fantastiskt spel, mycket svårt ibland, men ibland orättvist så. Djuret kan ladda mot dig snabbare än du kan flytta och du har inget sätt att stoppa det. Annars väldigt kul.
Jätteroligt spel, snabbt att lära men tar tid att bli riktigt bra på😊
Big Hunter ஆக்ஷன் zqg
Jag tycker att det här spelet är ett bra sätt att spendera din tid på. Det är också väldigt beroendeframkallande men roligt jag betygsätter appen en 5-stjärnig för den enkla men lite grafik och jag gillar att ha kul och om du är trött på att spela roblox så ge det här spelet ett försök 😃👍
Bra spel men för långsamt för att utvecklas
Du bör lägga till dinosaurier i den. Gör det också lite lättare.
det är bara ett dumt spel...spelaren rör sig inte snabbare och 60 dagar är bara en irriterande uppgift...!! gör smthng kreativa dnt ha tålamod..!!
Jättekul!
Appen vill inte installera varje gång den blir 100% den börjar igen från 0% vänligen fixa det här problemet
trash tier-spel med enkel och hemsk mekanik och den fruktade reklamen efter varje omgång eller så.
tråkigt spelande Jag njöt av det i ungefär 1:30 sek och det gick nerför backen. kontroller är hemska att sikta på.
spelet är okej men djuren laddar för snabbt och blockerar för många skott
Detta är sååå svårt eftersom allt är dyrt i spelet. Du får knappt något av f2p
Bifogad av den unika grafiken, men blev uttråkad mycket snart, för många annonser, upprepat läge.
Roligt i början, blir supertråkigt. Vissa djur fortsätter bara att rusa på dig, och nej jag pratar inte om rörelserna som noshörningar och fåglar gör. Hårda nivåer känns aldrig värt ansträngningen i slutändan. saker för dyra också
Väldigt intressant och knepigt att testa spelet efter när jag besegrat det är ganska svårt när jag började och det är lättare när jag nådde dag 23 i mammut och köpte några vapen det är lätt att jaga med gamla långa spjut
Det är roligt att spela